Downloads: DMP Kundeindsigtsanalyser

Fra denne side kan du se og downloade eksempler på DMP Kundeindsigtsanalyser til inspiration.

Klik og download gratis:

dm-partner-responsanalyse-10-000-tilfaeldigt-udvalgte-adresser-af-en-base-paa-100-000-adresser
dm-partner-profilanalyse-husstande-paa-robinsonlisten
dm-partner-profilanalyse-husstande-i-omraader-med-daarlige-betalere
dm-partner-churnanalyse
dm-partner-levetidsanalyse
dm-partner-profilanalyse-50-000-tilfaeldigt-udvalgte-adresser-fra-teledata

Oversigt over mest anvendte variable
Her kan du se og downloade en oversigt over de variable, som vi oftest anvender i vores standard analyser. Det er alle variable, som erfaringsvist har relativ stor betydning for danskernes købsadfærd bredt betragtet. Hvilke variable, som viser sig at være mest forklarende i forhold bestemte kunders køb af konkrete produkter/ydelser, vil naturligvis variere fra situation til situation, men som sagt er listen her normalt rimelig dækkende. Spørgsmål er altid velkomne! Skriv eller ring, så tager vi dialogen.

dm-partner-variabel-oversigt

Husstande på Robinsonlisten
Til inspiration og information kan du få konkret indsigt i profilen på de husstande, som indgår i Robinson reklamespærringslisten, som udgives kvartalsvist af CPR-kontoret. Download DMP Segment- og Profilanalyse for Husstande på Robinsonlisten.
dm-partner-profilanalyse-husstande-paa-robinsonlisten

Profilen på dårlige betalere
Til inspiration og information kan du se og hente en DMP Segment- og profilanalyse, for husstande beliggende i geografiske områder, med mange dårlige betalere. Download DMP Segment- og Profilanalyse for Husstande i områder med mange dårlige betalere. Kilde: Experian RKI.
dm-partner-profilanalyse-husstande-i-omraader-med-daarlige-betalere

Virksomhedsanalyser => Profil og Markedsdækning
Analyser af virksomhedsdata kan udarbejdes til at besvare mange forskellige hypoteser og forretningsmæssige spørgsmål. Det fører for vidt at gøre fyldestgørende rede for mulighederne her på siden. Kontakt os derimod for et møde, hvor vi taler om netop jeres udfordringer og ønsker om fornyet indsigt i B2B data – kunder, passive kunder, permissions og så videre. Her viser vi en ganske lavpraktisk analyse, som tegner profiler og markedsdækning/-potentiale for et datasæt bestående af danske virksomheder:b2b-anonym-profilanalyse

Få mere at vide om DMP Kundeindsigtsanalyser

Kontakt Kenneth Thielsen på e-mail: kt@dmpartner.dk
Eller læs mere om analyse på bloggen herunder.